fredag 26 februari 2010

SNÖ!


Gud vad jag är less snön nu, fan kan det bli vår någon gång!!


Idag har jag och brorsan varit i ljusdal och avslutat ett bankfack som pappa tydligen hade.. som tyvärr va tomt =( hade ju varit skoj om det legat några miljoner där, det hade jag behövt ha nu =)


Men nu är alla konton och fack avslutade och det känns skönt, ja menar det är ju ändå 1,5 år sedan han gick bort :´(


Idag (fredag) åker Nathalie till pappa och vi blir barnfri i helgen. På lördag om det är fin väder så vill jag åka skidor =) sen blir det afterski!!


Iallafall, Nathalie och jag har fått tillbaka utslagen och kliandet, inte lika mycket men tillräckligt för att man ska bli gaaaaaaaaaaalen! Jag har bokat en telefontid med doktorn den 8/3 och då ska jag be henne skriva en remiss till barn i hudik så Nathalie får göra ett pricktest ifall hon är allergisk mot något??


Väntar hem min Darling med stort D som är på fäla och klipper håret =)


Har nyss tryckt i mig en bit smörgåstårta, tur att det blev en heeel tårta kvar till mig =P ha ha nej men det kommer nog någon idag också som vill ha tårta..Mums..


recept:

Polarkaka

Första lagret: räkost på tub

andra lagret: skagenröra (delins egna)

Toppen: Creme fraiche (stavningen??) och citron majonäääs!

Sen på med räkor, ost, skinka, rödlök, tomat, ägg och paprika. Dekorera med dill och en citronskiva.. Alltså såååå jävla gott =)
PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar