fredag 19 februari 2010

Dålig,




uppdatering har det blivit nu. Har varit dålig några dagar så har inte orkat men nu är jag på bättringsvägen! =)

Idag har jag och Nathalie bakat dumlemuffins och kokosrutor (falsk tosca) =)
Mums mums.. Hoppas dom smakar bättre än dom ser ut =P


Till middag blir det köttfärslåda med potatis, recept från http://helenajo.blogg.se/

Såg ut att bli gott så vi får se, köpte extra fetaost =)

Laddar inför imorgon då jag ska gå modevisning på stadt, ska bli hur kul som helst =)
Hoppas det blir mycket folk!

Slänger in en bild på mig själv oxå, magen är snart borta och kärlekshantagen likaså =P

Puss

2 kommentarer:

  1. Gud vad smal du har blivit då, jag är fan fortfarande liak fet... jag tränar och tränar men inget händer står helt still nu, men M sa igår att det syntes att jag hade gått ner iaf fast jag själv inte ser det.. har du inge förebild? ram E

    SvaraRadera
  2. Så smal har jag inte blivit =) med endel av bebismagen är borta iallafall.. har ju inte gått ner nå i vikt så.. Förebild?? Nej det har ja inte =(

    SvaraRadera