måndag 22 februari 2010

Det KLIAR!!!

Igen så jag tror jag blir tokig!! Vad fan är det?!

Helgen har varit bra, det var skitkul på modevisningen. Synd bara att ljusdal svek och inte kom dit =(

Men men ja hoppas att inferno kommer på fötter igen för det är verkligen en bra affär!!

Imorgon blir det gymmet, ÄNTLIGEN! har legat på latsidan nu några dagar pga att jag varit dålig =( men imorgon får jag träna igen! =)

På onsdag ska jag hem till bästaste Sofia som fyller år! =) sen på torsdag får hon och alla andra komma till mig för då är det min tur att bju på tårta =)nu är det sista gången jag fyller sen så blir jag bara yngre =P

Nä hopp i duschen och bums i säng, PUSS

3 kommentarer:

  1. Hej Anna. Hur får mn annonser upplagda på sin sida??,... Gör man sånt själv eller? HJÄLP!

    Kramen! Sofia

    SvaraRadera
  2. Fyller du år? Grattis då =) Kram E

    SvaraRadera
  3. Ja fast inte förren på torsdag =)

    SvaraRadera