onsdag 10 februari 2010

Alltså,

vad tänker svenksa folket med??! I lördags när jag kollade på melodifestivalen så va det här den låten (nedan) jag tyckte bästa om, alla andra va rent ut sagt skit!

Idag har jag iallafall börjat dagen på gymmet, sprang 3 km sen gick jag 10 min på crosstrainern =) Körde även lite ben men ytterst lite. Imorgon blir det nog kondition, överkropp och eventuellt spinning på kvällen =p
Känner mig riktigt duktig faktiskt!

Tror jag har minskat i cm runt midjan men jag vet inte, frågade henke och han sa bara -jo. Tack för det svaret! =P

När jag kom hem från gymmet så käka jag lunch, gröt och äggmacka =) sen tog jag min fyrbente vän och traskade ut en sväng, gick efter skoterspåret och va ute i 1,5 timme. Jobbigt kan jag lova när det är nysnö i spåret, phu! men extra träning mår man bara bra av =)

Ikväll ska jag hem till Helen och bestämma hur vi ska göra över bytardagen!! ska bli kul att ha en sån igen då det gick så bra förra gången! =)

Nä nu ska jag slänga mig i duchen och sen inta soffläge en stund tills gubben kommer hem.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar