fredag 12 februari 2010

Go morgon du,


härliga vår väder! Har nyss vaknat av att fåglarna kvittra, UNDERBART!

Idag blir det troligtvis en prommis med AnnaStina och Sandra plus vovvarna, annars får jag gå själv.

Måste också på arbetsförmedlingen och sen ska jag in på inferno och prova kläder till modevisningen som jag ska vara med på !! =) wihoo, va kul!

Har börjat med en lite nyttigare frukost, en skål med fiberrikad havregrynsgröt (sätter fart på magen =P ), sen en macka typ kavring (skitäcklig men nyttig =)

Har gått ner 1 kg iallafall, men jag märker ju att jag blivit mindre i cm också runt magen! =) men det vore kul om någon annan också såg det eftersom Henke är blind eller inte vågar säga något.. Kanske framtidsmålet på bilden?? eller inte men nästan ( den är från 2006 )

Nä nu ska jag faceboooka lite sen ut i solen, puss å hej!

1 kommentar:

  1. Vad fet du var ;P Men gud vad smal du var, en ide be henke knäppa kort på dig nu framifrån, sidan och baikfrån, och så har du jämnföra med sen. Vad duktig du är som äter nyttigt! Kram E

    SvaraRadera