onsdag 3 februari 2010

Nyss ätit,

Mat och guuuud så gott det var =) Kan ju rekomendera att ni köper den panerade fyllde fisken från BJÖRKS!

Sen så har ju jag och Nathalie gjort en fransk chokladpaj men vi gjorde om den lite, vi hade vit choklad och mörk choklad sen hade vi i hackade jordgubbar!! Just nu står den ute på kylning, ska egentligen stå kallt över natten men det går nog att tjuvsmaka lite senare, ha ha..

Måste bara berätta att när jag hämtade Nathalie från dagis i tisdags så va det ett barn där som hade berättat för alla hur man gjorde när man k****a!!!!!!!!!! Hallå! var e världen på väg?? =)

Så om ni som läser har barn på samma dagis, denna gång va min skitunge oskyldig!! Ha ha

Ha de bra, PÖSS

1 kommentar:

  1. Hej, men va fan, jag hoppas inte det var nåt av mina barn, dom har inte ens nämt det, så antagligen är dom försmå för att förstå hoppas jag, gud vad hemskt! Kram!

    SvaraRadera