måndag 8 februari 2010

Hej bloggen =)

Idag vaknade jag kl 9 så jag klev upp då och for på gymmet =)

Nathalie har "pappa" veckan den här veckan, har börjat med varannan vecka nu eftersom han är hemma.

När jag kom hem så åt jag en brunch, havregrynsgröt, 2 ägg och en crisp and light macka med skinka! =)

Sen for jag upp till Sofia och vi gick en prommis med hundarna =)
Nu är jag hemma och ska laga mat åt min hungriga karl =P idag blir det hemmagjorde hamburgare på menyn, tänkte prova någon ny blandning så vi får se hur det smakar =)

Pöss

3 kommentarer:

  1. Tack så mycket =). Var du på afron i söndags? Jag var så bakis så jag klarar inte av det, plus att mattias sov så jag kom inte i från.

    SvaraRadera
  2. God vet jag inte alldeles för söt tycker jag, men den gick ner i af. Japp syns ikväll, jag ska försöka dycka upp i tid, tänkte lägga Filippa först bara Kram E

    SvaraRadera