tisdag 23 februari 2010

Idag,

blev det bara en snabbis på gymmet, kände att jag glömde motivationen hemma =(

Men imorgon då jäklarns blir det gymma riktigt igen! I´m fit for fight =)
ka också till sofia imorgon för hon fyller ju år =)

På torsdag kommer det folk hit som jag bjudit över, har tappat räkningen så vi får se om tårtorna räcker =) haha.. men det borde dom göra.. =S

Nu har Henke nyss varit hem och ätit och nu drog han igen, skulle skotta. Det är inte många minuter man ser av honom nu på vintern. Han kommer hem, äter, och går och lägger sig.. hmm, inge roligt.. känns ju inte riktigt som att man är tillsammans men jag får väl bita ihop, det blir väl bättre framåt våren.

Nathalie sitter och kollar på bolibompa, ska snart slänga henne i duschen och sen i säng.. först lite kvällsfika =)

Jag har även börjat fundera på om jag ska ha kvar Kiwi =( känner att jag inte riktigt har tid eller ork att träna henne, det suger jag vet men jag kanske kommer på andra tankar snart.. Hon lyssnar ju ibland iallafall och då är hon mitt <3, fast det är hon ju jämt ändå!
aja vi får väl se, hon blir nog kvar ändå =)

Jag längtar till sommaren och v 29 då jag ska till malung! Saknar mina vänner! =P

Nu ska jag ta reda på barn, disk och hund..

PuSs

1 kommentar: