måndag 1 februari 2010

Hamburgare,

har jag och Nathalie ätit på sibylla idag. Och gott var det =)
Ibland måste man få fuska lite med maten =P

Imorse så tog jag fram snabeldraken och drog en vända, shit vad hundhår alltså!! Sen så for vi hem till carro och hjälpte henne lite med datorn och sen så for jag och Nathalie till ljusdal. Nu är vi hemma och väntar på att Henke ska komma hem =)

Funderar över om jag ska ta ett gympass idag eller om jag ska ha vilodag (har ju inte haft någon sån den här veckan )

Nu kom stor <3 så vi hörs senare

Puss

2 kommentarer:

  1. Men du, varför har du inte sagt att du har en blogg? din lilla filura .

    SvaraRadera
  2. ja mät dig i stället, det är bättre, kolal detta:
    Mät mät mät
    Inte längden alltså. Utan armar, höft– och midjemått. Jämför med innan. Även om du inte förlorar kilon kan du tappa centimetrar när muskler tar över där fett satt förut.
    Kolla spegeln!
    Träning gör underverk med din kropp. Inte minst när det handlar om att rätta till proportioner och trolla fram kurvor. Framför allt styrketräning är en riktig kroppsformare. Kolla spegeln för att se hur kroppen har ändrats. Vågen har ingen koll på om dina kilon har omfördelats, eller att rumpa och armar har blivit fastare.

    Piggare?
    Sundare vanor och mer energi går hand i hand. Vågen märker inte att du orkar mer än förut, är starkare, piggare och friskare.

    Du vet ju att muskler väger mer än fett! Ska du vara med på klädbyterdagen? Kram

    SvaraRadera