lördag 6 februari 2010

Go morgon härliga lördag!

Vaknade av världens tandvärk! fy fan vad ont jag har, fattar inte varför. Va till tandläkaren och hon hittade inte heller nå fel =(

Har iallafall gjort värsta sockerbomben till godis nu på morgonen.. smälte nonstop chokladkaka, daim chokladkaka och vit choklad. Hällde i små små marshmallows i en form och sen cornflakes åsså på med chokladen och in i frysen typ 10 min.. MUMS!! men sånt ska ju inte jag äta egentligen men det skiter jag i just nu... godis är gott, speciellt om man har sin roliga vecka =P

Igår kväll va vi hem till K och M i tallåsen så Nathalie fick leka av sig lite.. mysigt!

Idag blir det plankstek på menyn och jag tror vi får hyresvärden m sambo över på middag =)
Måste ju bjuda igen för alla gånger dom bjudit oss =)

Har ångest över att jag inte pallrat mig iväg till gymmet idag eftersom jag skulle ha varit där. Men har ingen barnvakt så då blev jag hemma.. får träna extra hårt imorgon på afron istället =)
Blir nog en prommis med kiwi idag iallafall, har införskaffat ett nytt halsband/koppel så nu går hon FOT!

Hörs sen, Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar