tisdag 16 februari 2010

Herr

magsjuka har kommit på besök =( Varit vaken hela natten nästa med lilltösa som bara kräks.. men nu har der lugnat sig, har till och med ätit frukost som fått stanna kvar i magen.. Själv känner jag mig illamående och har ont i magen =( jävla skit grejer, ja som inte haft magsjuka på jag vet inte hur länge..
Hoppas jag är frisk till helgen iallafall, ska ju gå modevisning på stadt! =)

Idag är det tydligen fettisdagen!
får se om <3 kommer hem med någon semla =)


Hur jag mår, inte alls bra. Vet inte vad jag ska göra, vad jag tycker och tänker. Vi får helt enkelt se vad tiden utvisar..

nu ska jag lägga mig på soffan med Nathalie och spela lite wii!

Puss

1 kommentar:

  1. trevligt =P
    ja hoppas vi slipper magsjukan iaf. Ifösrig brukar ja inte bli sjuk så ;) peppar peppar.

    Jobbigt med alla tankar då.. hojta till ifall du vill "lätta" på hjärtat =)

    Haha.. ja fast ja har ju inte blivit smalare om man säger så. Har till & med gått upp 3 kilo så =P

    SvaraRadera