fredag 26 mars 2010

Längesen







jag skrev nu =(












Va till bollnäs igår och in på skohimlen, Deichmann!! shit säger jag bara, dit ska jag åka fler gånger.. fy fan vad med skor och snygga och billiga!



blev lite shopping där, ett par skor till mig och ett par till Nathalie, sen lite kläder till Nathalie..



Har ju också beställt ny bikini =)



Den här veckan har varit en latvecka, bara en dag på gymmet. KATASTROF! är förkyld också så jag orkar inte så mycket, men till veckan då jäklar!



Lägger upp lite bilder på det ja köpte igår =)

5 kommentarer:

  1. Vad kostade dina skor? jag vill ha röda jag. fanns det det? Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag såg din kommentar på Emilias blogg, och jag undrar vad det är för salva från Oriflame du ska testa? Blev lite nyfiken :) Kan du inte berätta sen hur det gick?
    Mvh/Samira

    SvaraRadera
  3. Hello, jag köpte dom på prix och team sportia. Kram E

    SvaraRadera
  4. Åh jättefina kläder ju som du visade tidigare. Men vart kommer bikinin ifrån, skitsnygg ju! :)
    Kram Tove-Li

    SvaraRadera
  5. Sv : Jag hittade dom på dinsko, dom är ju supersnygga för att vara gummistövlar, jag har precis klicka hem dom och lite andra skor till mig och barnen :) Kram E

    SvaraRadera