onsdag 17 mars 2010

Aj,

mitt stackars finger har brytit ett ben =(
Jag skulle fånga Kiwi när hon kom och sprang och fastnade i halsbandet med fingret och det sa knak.. =( ont gör det iallafall!

På fredag ska jag äntligen tatuera mig!!! wihooo!! längtar!!
Vi ska börja med att göra konturerna den här gången och sen fylla i färg nästa gång =)
Har man gjort en så vill man bara ha fler!

Idag har jag inte gjort många knop, imorgon blir det gymmet igen! sen tvätta ska jag också göra imorgon =(

Nu ska jag ut i solen och få lite färg =P

KRAMAS

3 kommentarer:

  1. Det är fäla gympan på tisdagar och torsdagar som jag går på, heltperfekt att träna i grupp.
    jaha ska du tatuera dig på fredag, skoj, jag ska ta tag i mitt jag med, vart var edt du skulle tatuera dig någonstans? allså hos vem? Kram Emilia

    SvaraRadera
  2. Heeeej, ja jag vet dom är sjuka jämt i princip, känns det som, vet inte vad det beror på? så trist, vi får se om D klarar sig denna gång, men nu efter detta har dom haft allt så då borde dom ju vara friska ett tag. Kram E

    SvaraRadera