torsdag 11 mars 2010

Förkyld =(

har jag gått och blivit så nu blir det inget gym på några dagar.. Nöjer mig med att gå prommisar hemma istället.

Igår när vi va till ljusdal så frågade jag Stefan på skoj om jag fick praktisera där =P och då sa Erik - Varför börjar du inte köra grävare eller hjullastare?

Och ja VARFÖR gör jag inte det? Det är ju inte många tjejor som göra det så varför inte?! Nu har tanken väckts och jag ska genast kolla upp utbildningar =)
Fan vad nice! Jag tycker det verkar skoj ja.. =)

Idag ska jag äntligen hem till malin och Isak! Wihooo som ja har väntat.. men idag ska jag alltså dit och ta mig en kopp kaffe och beundra liten.
Senare idag ska jag åka och provrida en häst =) hur kul är inte det då!!!

Nä nu ska jag göra mig klar för att åka in på Järvsö med Linda, vi ska på second hand butiken för barn ( tänkte byta ut mitt ;) haha

KRAMEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar