torsdag 17 juni 2010

Uppe med tuppen

idag, ska snart åka till ljusdal med Nathalie. Dagis skulle dit idag och leka och äta hamburgare och såklart så har inte Nathalie nå dagis idag så då far vi dit och leker med dom innan jag börjar jobba =)
Igår va jag på gymmet och det resulterade i träningsvärk idag =P

I helgen så åker jag och Nathalie till Malung för att hälsa på mamma, dom skulle vara i stugan om det blev finväder så då blir det skogsliv med utedass =( UÄCK! men men jag får väl pinka i det fria =)

Förhoppningsvis kommer mina skor idag!! =) Får se om dom passar annars kanske någon är intresserad?

Tänkte jag skulle hinna med en liten tur på gymmet eller en joggingtur idag innan jobbet, måste försöka komma igång igen nu då jag och syrran ska boka in en tjejweekend i stockholm och springa tjejmilen =S

Nu ska jag göra mig klar så vi kan fara, ha de!

Kram

1 kommentar:

  1. Så klarar du tjejmilen!
    http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5277568.ab

    SvaraRadera