söndag 20 juni 2010

Hemma igen


efter en regning men mysig helg hos mamma =) eftersom det regnade så slapp vi sommarstugan och höll oss kvar på byn, skönt det!
På fredagen gick vi lite och kollade på skinnjackor men hittade ingen sån modell som jag vill ha..
På lördagen gick vi lite i affärer, va på loppis, va nere på campingen så Nathalie fick leka av sig lite och bada =) och så var vi på en fäbod och kollade in djuren. Idag (söndag) så var vi på auktion och mamma ropade in ett barbord med två stolar till mig =) så nu står det så fint i vårat kök..

Imorgon blir det jobb igen och heeeela veckan utom torsdag. Hoppas det regnar på midsommar eftersom ja ska jobba.. =P

Hämtade ut skorna i fredags som jag beställde, dom satt som ett smäck! sååå snygga =) så dom blir kvar!

Väntar på paket från H&M som troligtvis kommer till veckan så Nathalie kan får sin skinnjacka någon gång =)

Nu ska jag ropa in gubben som e ute och klipper gräset så jag får mysa lite, har ju saknat honom!

Kram

1 kommentar:

  1. Nä frågar inte han ;P
    Har ju redan frågat om byrån & där fick ja inte så mkt till svar hehe.. lr jo.. ett snålt svar haha

    SvaraRadera